Monday, December 20, 2010

aku ada banyak masa..so?? its tyme 4 editin!!!^*

assalamualaikum
hm, aku dok kt umah mmg bowin nk mmpos tahap vavuntut!!! so apa lagi?? aku pon mncari kerja.. bkn nk gain money pon... kerja aku ialah geqhodek2 lptop ak yg lg 20% ja nak mmpos!! hahahaa.. cian ag lptop cz dpt tuan yg TERSANGAT BAIK~~ hm, slps tgok gambaq2, aku pon dok tersengeh2 mcm kerang..bkn pa, tringat la knangn dsebalik pix2 2... ok2, dsebabkn teramatlah sayang blog ni, ak pon design 1 utk blog LAYAN ni.. cun x?? bg ak cun arr cz ak yg design.. wlpn smple, tp amt memukau lg gojes kpd sspa yg sgt fanatik pada wana pink+black... izit ma fav colour?? nope...jz like it... huahua... 
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
tuuddiiiaaaa~~~


hah!! so?? cun x?? actually ak nk wt header kt blog layan ni... tp malaih la.. its 2 gegerrr~~ tkot la plak GBS yg len x suka...(x__X) 
ala, kalo depa x suka pon biaq p la nooh.. like i care??? kihkih...
aah!! aku ada jgk edit header utk kwn ak sowg ni... blog dy http://nurafrahradzi.blogspot.com/
header dy ak la design... tp ala2 header sum1... tp like i care?? at least i can do ala-ala her.. soe to say...tp seyes ak cakap, style cik 2 design mmg taste ak.. hihii^*.. i like! 
selain blog kwn ak nur afrah 2.. ada g sowg.. kezen ak...http://dila-ibrahim.blogspot.com/
hahahaa.. hm, sspa yg rasa bminat nk soh ak wt header, yes u can... inbox me 1st.. then kita sembang2 dulu.. tp kn.... ada ka owg nk baca blog LAYAN ni??? hakhak
sbb 2 la ak berani tuleh.. hahahaa.. blog layan bkn x fofularr.. tp akan fofular laa.... hahahaa... 
i luv designin <3


by: cik zooizooi


No comments:

Post a Comment