Sunday, December 26, 2010

itik gembo-gembo

assalamualaikum...
hye suma!!!!! 
saja ja nk buang tebiat...nk update blog dgn cita yg  xda tujuan...kihkih..like i care??


 td petang ak nk tutup tingkap umah, mak cik ak mai umah.. besa laa.. nk cucuk tok..tok aku tiap2 ari kena cucuk.. dsbbkn mak ak x berani, so mak cik aku la kna cucuk...hikhik.. nk dekat mgrib dh la... dlm kul 7.. so, ak pon sembang la ngn mak cikku yg bersuara harmoni..hahahaa.. mmg sora mak cik aku tu mcm sora budak2!! mcm sora bdk drjh 4 o 5..kihkih.. kalo owg kol mst igt 2 ank dy!!  ok2, enough! back 2 d point.... ak tny la mak cikku:




aku: mak cik mai dr mana ni??


mak cik: mak cik p tgok itik... dh ada 5 ekoq ank..


aku: btoi2 td nampak...kecik g noh..


makcik: sebenaqnya mak cik bwk ank2 itik 2 p dok umah mak cik.. tgok2 ibu itik 2 mai umah mak cik n bwk ank2 dy pulang p umah atok...bila msa dy amk anak2 dy pon mak cik x sedaq.. igtkn ilang dh.... soh ikah cari..tgok2 kt umah atok dh...


aku: o0oo...(yg 2 ja mmpu aku kata)


hakhakhak... aku nih cita itik pon nk gebang nohh!!! biaq p lah... as i said, sj ja nk buang tebiat.. like i care??



aku suka tgok anak2 itik.. shumel!!! kaler kunin gebu g 2... pny la ssh nk tgkp pix ni!! asyk shaking ja.. depa ni dok buaih,, so camera murah ak ni ssh la snap depa.. at laz, dpt jgk.. ho0ho0.. gumbira.. lalalalalaa~~(x_+)

by: cik zo0i zo0i

No comments:

Post a Comment