Friday, May 6, 2011

aduih!! angaunya!!!

limited ed. from lil us readers!! hehee.... edit ngongek ngokngek~


assalamualaikum semua!!
amboi!! hari ni giat jugak noh (mksd aku, post 2 entri)
tu pon nak gebang ka??
hihii (^^)

aku tak mo cita apa-apa dah, sebab cik nie-ny dah cita pasai surat cintan dy
mengerikan eh? 
tapi syoq jugak sebab pengalaman kn??

penah x dapat surat cinta??? 

uik-uik-uik???


awat senyum-senyum tu?? 
dok terkenang zaman jahiliah la tu?
kihkih^^
 Meh kita p balik zaman tok nadoq nuh (tyme skol rendah)...
hm, penah x ha?? 

Apa perasaan ampa suma bila pagi-pagi sampai sekolah, letak beg yang gedabak punya besaq walaupun dah ikot jadual, then tengah kemas2 bawah meja, tup-tup (jeng-jeng-jeng) nampak surat dalam meja !!


Hahahahaha~(heaven!!!)

Lawak gila kan? Rasa syoq pon ada, gelabah ketaq lutut pon ada, jantung tok sah dok kata la..memang berdegup kencang!!! Sambil hati pon berbunga... tambah-tambah pulak surat 2 mmg surat cinta! Kihkih...bangga kot ada orang bagi surat.. tp buat-buat muka selamba la takot ramai owg nak baca surat tu..malu~hehee...(tunjuk kt bff ja..) dalam hati nak tw la awang/peah mana la yg minat kat aku... (gatai meqela!) (-.-)"
 entah-entah awang/peah yg aku minat jugak paa... cmna ah rupa awang/peah yang bagi kt aku nih?? 

Waawaahh!! perasaan ingin tahu meluap-luap!!!

apa-apa pon, semua nih satu pengalaman yang sangat berharga kan??
sebab pengalaman ni manis+sweet eh!! bukan sama ka?  sekali!!!

aku rasa perasaan dapat surat cinta time kecik-kecik len daripada dapat surat waktu dewasa bangka ni..
betoi dak?? (pendapat aku ja noohh)
tambah-tambah pulak teringat tulisan cakaq ayam atas kertas tu..
pergghh!!! mengancam!!

la ni, bila dah tua bangka tulisan pon lawa ah beb~
kalo x lawa taip pkai komp ja ah...(+.+)
lagi senang sms ja.....


okai2.. mcm dh malas dah nak mencarut panjang-panjang....
nak chow dah.... 
daaaa~
trimas sebab baca lagi entri kali ni...



p/s: kenangan lalu, pahit+manis sangatlah berharga...





No comments:

Post a Comment