Saturday, March 19, 2011

saya suka BIG!!!

Assalamualaikum!!!!


Ola2!!

Hehe.. kali ni aku nak cita pasai program BIG sem 3.. program ni bru ja brlangsung.. apa itu BIG?? BIG stands for bina insan guru.. mmg wajib kepada pelajar PISMP(Program Ijazah Sarjana Muda Perguruan)
Agk best +menarik!! Wow!! Dabomm!! (terOVER excited!!)


Hehe.. kali ni kami buat mural ja kt bangunan studio kami.. kami cat arca n baikpulih semua karya2 yg dilekatkn ddi dinding.. 

Ok2, yg design ni mestilah the terrorist in our class.. INTAN SOLEHAH!! Pelukis yang terunggul dlm kelas!! Hahaa..simple design but shomei!!



Meh2 kita menghayati apa yg kami contiang kt dinding tu..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V
tuuuddiiaaa~ pakat2 pulon nk bg siap mural ni.. nmpk ja mudah.. tapi sebenaqnya memenatkan...





yg ats ni namanya awe... mst dy excited aku ltk pix dy.. hahaha






Tekun x mengaler???





ok2, ni lah INTAN SOLEHAH yg mendesign mural ni... dy sangat artistik tw..


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

LAST BUT NOT LEAST!!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
OUR PSV CREW!!!!

 


ehh!!! bukan yang atas ni.... yg bawah ni la.....
v
v
v
v



trimas sebab membaca entry ni^^

2 comments:

  1. mmg aku tak puaih hati!
    saje je kn bg aku skt pale pK sape yg tules tiap kali timbul entry kt blog korg nih.
    haih....

    cdgn : bg la signature cket weh. sape wat boh sign senirik. okay tak? oaky tak? hehe.

    ReplyDelete
  2. ok2.. nnt akn ku buat sgnture naa.... take time cikit... haha..
    trimas ats cdgn anda...

    ReplyDelete