Tuesday, March 15, 2011

Wargghh!!! Argghh!!! Geramnya!!!


 Assalamualaikum,
Ola2, wow!! Lamanya x update! Hihi~
Wlpn xda owg jenguk blog suram ni, tp aku akn gagahkn diri utk terus update...(bengong!@##$%)
Ok2, actually, aku geram sgt kt dy ni!!! Argh!! Mmg mcm nk penyet2 ja bila aku tengok dy ni!! Geli!! Manja sgt!!
Aku xsuka manja2 ka??? Menggelikan sgt ka dy ni?? Huh!!! Geramm!!!!
Kenapa aku geram sgt ni??? Dy x bersalah pon dalam hal ni.. x pnah pon dy menyakitkn hati aku... tp aku mmg x boleh sabaq dh dgn dy nih.. mmg nk kna dh!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V

hah! nilah si dia yg buat aku geram 2!!! 
 nem tucin ni aku x ingt la... aku men snap ja..



 nmpk comot kn tucin ni?? comot itu comey!!



bg aku habeh comey lah tucin-tucin ni.. tucin ni bkn tucin aku.. ni tucin cik chikachu!! huih!! umah dy pnuh ngn kucin2 gini.. bkn stakat 4 o 5 ekoq.. 8 ekoq dy bela!!! haha.. kalo juai boleh dpt byk gk duit nih! ($_$)
nem tucin2 dy yg aku ingat, AA,BB,CC,DD,EE, & Comey..btoi x cik chikachu??? yg lg 2 lupa da.. sbb tkurung dlm sangkaq.. x sia-sia aku p umah cik chikachu laz week.. wlpn merantau seorang diri~ n aku sowg ja yg bcakap pure utaqa... huhu.. (aku mmg ssh gila nk cntrol loghat aku..tauk p mna pon, kalo nk ode mknn, bro!! bg ayaq oren 1!!! awt ntah x boleh sebut aye o ayerr...kihkih)



 "Tuudiiaa!! macho x aku posin???"
"lepas ni aku pemes la... msok blog...wow!!" 
kata tucin ni...

cantikkn bulu dy?? aku suka!! garang+brutal+samseng+macho!!! bek pny posing tucin ni bg kt aku.. hehe.. 




ni plak adk beradik tucin2 2.. x dan la nk gather2 all the tucin there.. semua buaih2 belaka.. sj ja nk tunjuk ekoq tucin-tucin 2.. hihi..sian noh, yg ats 2 smpt nmpk kaki ja.....
hahaha...



trimas krn mmbca entri yg bengong ni.. hihi... 
p/s: jgn jelez ya wahai gbs yg len.. cz aku sowg ja yg bjaya jejak semua rumah ahli GBS..kihkihk
gumbira!!

2 comments: